SKLinda

Nyakunkon a sulikezdés

2018. augusztus 31. - SKLinda

Annyira elcsépelt szöveg amikor a kismamáknak azt mondják, hogy 'Hidd el, mindjárt iskolába megy...' - de tényleg így van! Szinte felfoghatatlan, mégis pár nap és teljesen új fejezet kezdődik a családunk életében.

Erre természetesen nem csak lelkileg igyekszik az ember felkészülni, de csemetéjének is megpróbál kellemes környezetet teremteni a tanuláshoz. (Aztán csak mellékesen mondom, szerintem a gyerekszobai íróasztal az a hely, ahol a gyerek egyébként a legkevesebbet tanul - inkább az étkező, a kanapé, a terasz jön majd számításba.) No de azért megadjuk az esélyt. :) Az íróasztalt egyébként már nagyon régen beszereztem, gyakorlatilag a pelenkázókomódot egyből erre cseréltük. Mondhatni majd belenő alapon - persze így is lett.

Előtte:

sklinda-lakasfoto--gyerekszoba-5s_1.jpg

Utána:

sklinda-blog-gyerekszoba-iskolakezdes.jpg

Így sok változtatásra nem volt most szükség a gyerekszobában. Az íróasztalt és a széket együtt vettem a jófogáson. A szék rosszabb állapotban volt, sajna nem kívánatos lakókkal együtt jött. Ebben férjem volt segítségemre, visszacsiszolta és szútlanította, én pedig fekete krétafestékkel kentem be. Azt asztalhoz egyelőre épp csak annyit nyúltam hozzá, hogy a fiókok előlapjait - a fogantyúk kivételével - szintén feketére festettem. Azért hogy jobban passzoljanak az egymás mellett lévő bútorok, a mellette lévő komód alsó fiókját is lekentem a maradék feketével.

sklinda-blog-gyerekszoba-iskolakezdes-2.jpg

sklinda-blog-gyerekszoba-iskolakezdes-4.jpg

Egy egyszerű parafa üzenőt vettünk az asztal fölé. Arra gondoltam, egy picit ezt is hozzáillesztem a hangulathoz. Először az jutott eszembe, annak a keretét is lefestem feketével, de ez túl nyilvánvalónak tűnt. Így lett inkább a tábla négyzetrácsos, nem mellesleg a függöny mintája is kicsit visszaköszön. A bevásárolt tanszerek egyelőre kényelmesen elférnek az asztal fiókjaiban és a négy papír dossziéban. Már csak a tudás hiányzik, juhhé! Meg hogy túléljük legalább az első heteket... hahaha (szerintem jobban izgulok, mint a gyerek ;) )

sklinda-blog-gyerekszoba-iskolakezdes-5.jpg

sklinda-blog-gyerekszoba-iskolakezdes-7.jpg

sklinda-blog-gyerekszoba-iskolakezdes-6.jpg

És ezt egyszerűen nem tudom kihagyni, biztos elfogult vagyok. Miközben ezeket a képeket készítettem, a kis 10 hónapos ott csimpaszkodott körülöttem. :) Így ha lehet, igazán izgalmas és élvezetes a blog készítés!

sklinda-blog-gyerekszoba-iskolakezdes-8.jpg

Ha tetszett a cikk, kövesd a Facebook oldalamat, hogy mindig értesülj a legfrissebb bejegyzésekről.

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása