SKLinda

Kis nappali - télies hangulatban

2016. november 15. - SKLinda

Legutóbbi, télies hangulatú bejegyzésem után ihletet kaptam, és kattintgattam pár képet otthon. Annál is inkább, mert kint épp nagy pelhyekben szakadt a hó. Íme, most betekintést engedek a mi kis kuckónkba. :D 

Nem nagy a nappalink, éppen ezért nincs óriás kanapénk sem - egy puff odatolásával és párnákkal csaltunk belőle sarokkanapé formát. Ennek az az előnye, hogy a nagy puff könnyedén toligálható, épp ahogy szeretnék. Ha úgy tartja kedvünk, egy mozdulattal behúzzuk a kanapé elé középre, és kész  a mozizós fészek. 

dsc_2145b.jpg

Elővettem a puha kötött takarót és a hozzá tartozó nagy kötött párnát is, melyeket pár éve vettem az IKEÁban, kiraktam a nemrég beszerzett H&M Home párnahuzatokat és hoztam be egy kis zöldet a kertből. Felhajítottam még egy kisebb izzósort a karnisra, csak úgy a hangulat miatt. 

dsc_2190c.jpg

dsc_2174c.jpg

dsc_2181b.jpg

dsc_2153b.jpg

dsc_2156b.jpg

dsc_2158b.jpg

dsc_2206b.jpg

dsc_2211c.jpg

dsc_2223b.jpg

dsc_2217b.jpg

dsc_2222c.jpg

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása