SKLinda

Szék-tuning

5 tuti felújítós tipp a tavaszi felfrissüléshez

2015. március 17. - SKLinda

  Itt a tavasz, ilyenkor jó csak igazán a megújulás, felfrissülés! A mai bejegyzésben tuti tippeket hoztam, hogyan varázsolhatjuk újjá megunt étkező székeinket.

   Annyira belejöttem a kárpitozásba, hogy kedvet kaptam a folytatáshoz. Van nekem 4 nagyon egyszerű,  sötétre pácolt fenyő étkező székem az egyik skandináv üzletlánc kínálatából. Különösebb értéket nem képviselnek (nem antik, családi örökség :) ) - ráadásul eleve használtan vettem őket - úgyhogy úgy döntöttem, fel fogom egy kicsit dobni a külsejüket, méghozzá kárpittal.

Egyelőre nem találtam meg az ájlávjú anyagot, azt hiszem ez a feladat legnehezebb része. Valami időtálló ugyanakkor trendi mintát szeretnék. Mondjuk chevront:

Addig is, míg megfelelő textil után kutatok, gyűjtöttem pár ötletet a kivitelezéshez is.

1. Antikolt festés + chevron mintás kárpit. 

Aqua Chalk Painted and Chevron Upholstered Chair.

 

2. Az előző példa tovább gondolva - ki mondta, hogy minden széknek ugyanolyan színűnek kell lennie?

Potlucks on the Porch: How to Reupholster Kitchen Chairs {with Optional Piping}

 

3. Nem muszáj festeni, ha jó állapotban van a szék - egy jópofa anyag, és máris teljesen új hangultatot kap az étkező. ('before-' és fázis-képekért katt a fotóra)

 

4. Festés + kárpit + dísz szegecsek. Határozottan elegáns. ('before-' és fázis-képekért katt a fotóra)

How To Reupholster A Chair: an easy step-by-step tutorial anyone can do!

5. Az alábbi szék felújítása nem kimondottan az én ízlésemet tükrözi, ellenben nagyon hasonló a szék formája az enyémhez, és ehhez is remek fázis-fotók mutatják be a kárpitozási folyamatot:

add upholstery to chairs.  Cut MDF board to size, lay on chair, drill four holes through board and seat. Take board off seat and put carriage bolts Through board. Glue on foam (already cut to size), staple on fabric, and attach to chair.

 

Remélem, más is kedvet kapott egy kis tavaszi tuningoláshoz!

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása