SKLinda

Blogvalóság

2018. augusztus 26. - SKLinda

Ez bejegyzés azért született, mert egyszerűen ki kellett írnom magamból az utóbbi idők bosszúságát. A blogger lét ugyanis nem más, mint szélmalomharc. Az a helyzet, hogy hiába igyekszik az ember lánya, rajta kívül álló 'nagyobb' hatalmak - lásd Facebook és Index - hogy is mondjam, nem éppen támogatók abban, amit csinál. 

fb_borito.jpg

Fontos tudni rólam, hogy a blogot azért írom, mert szeretem. Rájöttem, hogy szeretek írni - pedig korábban kínzásként éltem meg minden egyes főiskolai beadandót, az utolsó pillanat nyomásáig soha nem is tudtam rávenni magam az írásra. Szóval nekem ebből a tevékenységből nagyjából egy kanyi fillérem sincs, sőt, még inkább én fizetek a Facebooknak, hogy legyen megjelenésem. 

Három és fél év alatt írtam több, mint 100 bejegyzést - ami más blogokhoz viszonyítva nem olyan sok, hiszen nem írok minden héten. De vajon miért? Elmondom, azért mert nem kenyerem teleszórni az étert, mindenféle irománnyal, csak azért, hogy legyen. Ennek viszont az a hátránya, hogy a legújabb algoritmus szerint olyan, mintha nem is léteznék. Az utóbbi időben igyekszem figyelmet fordítani arra, hogy leginkább saját tartalmat hozzak létre, és kevesebb egyéb cikket. Ennek az is a hátránya, hogy nem jelenek meg az Indexen - míg ha írok valami hangzatos címmel egy szösszenetet, amiben összeszedek pár inspirációt, vagy háztűz nézőt, az jó eséllyel kerül ki legalább i2-re. De a saját tartalmaim a legritkábban. 

Relatíve keveset költök lakásdekorációra és nem változtatok sokat a környezetünkön, így folyamatos témával és új fotókkal egyelőre nem tudok szolgálni. Most minden energiánkkal az építkezésre koncentrálunk, úgyhogy azért ennek köszönhetően lesznek újdonságok, még több saját tartalom. 

Mindamellett, hogy írom a blogot, itthon vagyok a pici fiammal, a nagy épp iskolába készül. A babázás mellett viszem a webáruházat (CSEMPEdekor) és egyre többet igyekszem a fotózással is foglalkozni, ehhez egy új insta fiókot is létrehoztam. És tele vagyok ötlettel, hogy mit kéne még... Már csak plusz néhány óra kéne a napba, na meg egy kicsivel több alvás ;)

Nagyon fontos nekem a visszajelzés Tőletek, hiszen tényleg nem a pénzért csinálom az egészet, hanem mert szeretnék sokatoknak inspirációt adni, vagy csak úgy, élvezetes olvasmányt írni a kávé mellé.

Egy szó mint száz, olvassatok, kövessetek, like-oljatok, kommenteljetek!!!

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása