SKLinda

Tovább fokozódik a karácsonyi hangulat

2016. december 13. - SKLinda

A mai egy villámposzt, arról, hogyan fokozódik tovább nálunk is a karácsonyi hangulat. Idén a piros-fehér-natúr színek köré szerveződik a dekoráció.

Nemrég egy közeli bolhapiacon szereztem be ezt-azt, például az alábbi mezőgazdasági kosarat, amit ágakkal raktam tele, ezek kaptak egy kis díszítést. A piros bogyós ágakat a helyi karácsonyi vásárban vettem. :) Az ablakpárkányon lévő faágból készített mécsestartók pedig a helyi kosárbolt portékái.

dsc_2607b.jpg

dsc_2642b.jpg

dsc_2657b.jpg

dsc_2662b.jpg

Az adventi naptárhoz kis juta-zsákokat varrtam, amik piros fonálból kaptak masnit. 

dsc_2686b.jpg

Aki a Facebookon vagy az Instán követ, már a másik bolhapiaci zsákmányaimat, a csodálatos gyertyatartóimat is láthatta. Teljesen beleszerelmesedtem ezekbe. :) Az adventi gyertyákat most egy egyszerű kis fatálcára helyeztem, így jobban elférnek a konyhai 'könyöklőn'. 

dsc_2337b.jpg

dsc_2253b.jpg

dsc_2287b.jpg

dsc_2292b.jpg

Bónusz: a karácsonyi vásár másik szerzeménye ez a fából készült sütipecsét, amit a hétvégén fel is avattunk a gyermekkel. :)

In the making... #cookiestamp #homemadebisquits #christmascookies #hungarianblogger

SKLinda (@sklinda.blog) által közzétett fénykép,

Kellemes ünnepi készülődést Minden Kedves Olvasómnak!

Hasta la vista!
SKLinda

 

süti beállítások módosítása