SKLinda

Inspiráció húsvétra

2017. április 10. - SKLinda

Ha még bizonytalanok vagytok, hogyan dobjátok fel hétvégén a húsvéti asztalt, készítettem Nektek néhány inspirációs képet. Egy kis kedves hangulatot csempészni az asztalra igazából pár perces művelet. Még túl nagy kézügyességet sem igényel, csak néhány alapanyagot, mint: tojás (mily meglepő), tojástartó, főtt tojásos és papírtálca, vagy bármilyen dísztál, moha, kövirózsa, friss virág.

sklinda-dekoracio-husvetra-1.jpg

sklinda-husveti-inspiracio-1.jpg

sklinda-husveti-inspiracio-2.jpg

sklinda-husveti-inspiracio-3.jpg

De képeken azonban nem csak saját dekorációm szerepel, azt is elárulom, az egyebek honnan vannak.

Nagyon szeretek a piacra járni, így tettem most is - körbejártam a bolhát és a hétvégi termelői piacot. Az alap elképzelésem megvolt, hogy mit szeretnék, főleg a friss virág miatt mentem, de hát ugye a piac arra is jó, hogy igazi kincsekre akadjon az ember. Szívesen vásárolok idős néniktől, akik kézzel készült portékájukat árulják, így kerültek a cekkerembe a horgolt tojások.

sklinda-dekoracio-husvetra-5.jpg

sklinda-husveti-inspiracio-6.jpg

sklinda-husveti-inspiracio-7.jpg

A helyi termelői piacon pedig megismerkedtem Győrváry Ágnes keramikussal, aki lenyűgöző egyedi dekorációkat készít. Teljesen beleszerettem csodás alkotásaiba, szinte alig tudtam választani - aztán végül a képeken látható három kerámia tojással tértem haza. Ágnes soproni, itt is készíti termékeit - nem híve a Facebooknak, így nem könnyű rátalálni ;) - de megkaptam tőle az elérhetőségét, úgyhogy ha valakinek felkeltette az érdeklődését, keressen engem bátran. Sajna a rábaközi perecet sem én sütöttem ;), szintén a termelői piacról való.

sklinda-husveti-dekoracio-1.jpg

sklinda-husveti-dekoracio-2.jpg

sklinda-husveti-dekoracio-3.jpg

sklinda-husveti-dekoracio-4.jpg

sklinda-husveti-dekoracio-5.jpg

sklinda-husveti-dekoracio-6.jpg

sklinda-husveti-inspiracio-4.jpg

sklinda-dekoracio-husvetra-2.jpg

sklinda-dekoracio-husvetra-3.jpg

sklinda-husveti-inspiracio-5.jpg

sklinda-dekoracio-husvetra-4.jpg

sklinda-husveti-inspiracio-8.jpg

Kellemes húsvétolást, pihenést, felöltődést, sok családdal együtt töltött időt kívánok!

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása