SKLinda

6+1 egyszerű rendszerezési tipp, mely megkönnyíti az életed

2017. szeptember 26. - SKLinda

Rendet tartani az otthonunkban örök feladat, de nem kell, hogy nagyon nehéz és bonyolult legyen. A tárolás és rendszerezés könnyen átlátható megoldása - legfőképp egy kicsi lakásban - nélkülözhetetlen ahhoz, hogy ne állandó rendrakási mókuskerékben érezzük magunkat. Fontos, hogy mindennek legyen helye - jelszavam: amit kis erőfeszítéssel eltehetsz, ne tedd le!
A mai bejegyzésben összegyűjtöttem a 7 kedvenc rendbarát trükkömet, melyek az én mindennapjaimat is alapjaiban könnyítik meg. 

1. Az apró csetreszeket zárt dobozokban tároljuk .

Nincs a lakás szekrényekkel túlzsúfolva, mégis megvan a helye az apróbb holmiknak is.
Én a kreatív-hobbi eszközöket, mint például festékek, ecsetek, tű, cérna, fonál, stb. ilyen dobozokba szeretem tenni. Aminek szintén praktikus lehet, azok például a mécsesek, gyertyák. 

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-3b.jpg

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-3a.jpg

Ne feledkezzünk meg a kihasználatlan terekről! Így is elkerülhető a túlzsúfoltság. 

2. Hacsak nem ágyneműtartós, az ágy alatti terület is remekül hasznosítható.

A gyerekszobába méretre csináltattunk 2 db ilyen gurulós tárolót. Így pofon egyszerű a temérdek hot wheels elem és kisautó tárolása. Arról nem is beszélve, hogy a gyereknek is könnyű így, pikk-pakk elő tudja venni a játékokat, és egy perc őket beszórni a helyükre.

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-4b.jpg

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-4a.jpg

Ezen kívül a többi játék tárolását zsákokkal és dobozokkal oldottuk meg. Természetesen egy gyerekszobában sosincs makulátlan rend - de nem is kell. :D

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-4c.jpg

3. Az inci-finci fürdőszobánkban az ajtó feletti területet is kihasználtuk:

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-5.jpg

4. A szekrényajtó belső oldalára szereltem fel pár fogast - így oldottam meg a bizsuk tárolását. Korábban dobozban, kosárkákban próbálkoztam a bizsuk rendszerezésével, de nem volt átlátható. A nyakláncok például folyton összegubancolódtak. Így viszont egy szempillantással fel tudom mérni, hogy aznap milyen kiegészítőt válasszak.

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-7.jpg

5. Ami alapvetően nem szép, azt nem szeretem minden nap nézegetni. Így vagyok például a különböző flakonokkal. Ha mindenfelé flakonok vannak elől - csak úgy a fürdőszobában, mint a konyhában, az a rendetlenség érzetét növeli. Ha viszont ezek nincsenek szem előtt, sokkal rendezettebb a látvány. A mosogatónál is például szappantartóban van a mosogatószer.

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-6.jpg

6. Az irattartó nem csak papírok tárolására alkalmas. Remekül funkcionál a mosogató alatti szekrényben is. 

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-1.jpg

+1 Ugyan lehet, hogy sokaknak nyilvánvaló, de én csak pár éve találkoztam ezzel a trükkel. Az ágynemű szetteket úgy tárolom a szekrényben, hogy az egyik párnahuzatba teszem bele a többi hozzá tartózó darabot - beleértve a lepedőt is. Így amikor ágyneműt cserélek, egy mozdulat elővenni a tiszta szettet, arról nem is beszélve, hogy mennyivel rendezettebb így a szekrény is.

sklinda-blog-rendszerezesi-tippek-2.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd a Facebook oldalamat, nehogy lemaradj a legfrissebb tartalmakról, valamint az Instagramon is megtalálsz.

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása