SKLinda

Pofon egyszerű ötlet bizsuk tárolására

Villám-poszt csak CSAJOKNAK!

2016. február 16. - SKLinda

Korábban már gyűjtöttem ötleteket arra, hogyan lehet célszerűen és esztétikusan tárolni féltett kincseinket, a bizsukat. Hosszú ideig ez nálam amolyan suszter cipője volt, egy szép kosárkában voltak behalmozva a cuccaim, aminek következtében leginkább nem hordtam például a nyakláncaimat, mert nem volt időm/kedvem reggel kigubancolni őket.

_0009784b.jpg

Személy szerint annyira nem kedvelem az olyan megoldásokat, ahol a bizsu-készlet közszemlére van téve. Egyrészt mert porosodik, másrészt mert kicsit rendetlenség érzetet kelt. Na de most! Végre megoldódott a probléma! Egy év után ugyanis eljutottunk odáig, hogy szépséges, egyedi gardróbszekrény készült a hálószobába. Ezen felbuzdulva, adta magát a helyzet, hogy a közepén elhelyezett mini (csak-az-enyém) akasztós szekrény ajtajának a belső oldalát kineveztem bizsu-tárolónak. 

Már ezer éve megvettem ezt a szuper szarvas fogast az Ikeában, de csak most találta meg a helyét. Kiegészítendő, az OBIban vettem még 3 db egyszerű fogast. És tádááám - szinte minden apróságnak lett helye. Amik ide nem kerültek bele, azok az apró fülbevalók és a gyűrűk. Ám az ajtón még akad hely, szóval elképzelhető, hogy azokra is kitalálok nemsokára valami megoldást. 

_0009818b.jpg

_0009792b.jpg

_0009795b.jpg

_0009806b.jpg

Még több ötletért klikk Pinterest oldalamra!

Hasta la vista!
SKLinda

 

süti beállítások módosítása