SKLinda

Első poszt!

2015. január 12. - SKLinda

Mert kell egy blog! 

Kedves olvasóim!

Ez a blog azért jött létre, mert....

szóval....

Körül-belül egy évvel ezelőtt vágtam bele új otthonunk létrehozásába. Egy új-építésű lakást vásároltam, aminek akkor még csak az alapjai álltak. Rengeteg meglévő holmival, egy alaprajzzal és tele lelkesedéssel vágtam bele a kalandba. 

Mikor közel 10 éve életem első saját lakásába beköltöztem, irtó büszke voltam magamra, milyen szépet alkottam. Át is hívtam hamar a barátnőimet egy lakásavatóra, és nagy lelkesen vezettem be a társaságot új birodalmamba. Egyik kedves barátnőm belépvén első mondata az volt, hogy "De jó, ez már karácsonyra kész lesz!" - ez volt október elején! Majdnem elsírtam magam, persze tudtam, hogy tiszta szeretetből mondta. A többiek is látták eltorzuló arcomat, így inkább kollektíve vinnyogó röhögésben fakadtunk ki, mielőtt az első könnycsepp végigcsordult volna az arcomon. Azóta a "Karácsonyra kész lesz!" szállóige lett.

elso_poszt.jpg

Majdnem elfogott a sírva röhögés, akkor is, amikor kedves építési vállalkozó - Bé - megígérte, hogy (2014) karácsony előtt levonul a brigád, és az ünnepekre már be is tudunk költözni. (századik ígéret-módosítás után persze, jó magyar szokás szerint). December 23-án le is vonultak, csapot-papot hagyva maguk után, itt-ott befejezetlenül... December 24. itt egy szép doboz ott egy labda, jaj de szép a karácsonyfa... még a régi lakásban, aztán az ünnepek hátra levő része ezerrel a költözésről szólt. 

Most, hogy már több, mint egy hónapja birtokba vettük az új lakást, ismét úgy érzem, "Karácsonyra kész lesz!". Jövő karácsonyra. :)

Térjek végre a lényegre. Az elmúlt egy évben intenzívebben kezdtem bújni a lakberendezési és egyéb ötletelős oldalakat/blogokat, mint valaha. Több saját ötlet megvalósításába is fogtam, van ami már elkészült, és van egy csomó tervben. Így hát arra az elhatározásra jutottam, szeretném ezeket másokkal is megosztani.  De nem csak ezeket, hiszen a világháló tele van jobbnál jobb ötletekkel, csak szemezgetni kell belőlük. 

Ezen a blogon lesznek ötletek a nagyvilágból, sok-sok lakberendezés, hangulat, inspiráció és saját projektek. Kevesebb duma, több kép. 

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása