SKLinda

Mutasd a ruhatárad - segítek, hogy rendezd be az otthonod!

2015. július 24. - SKLinda

Nemrégiben bukkantam rá egy amerikai édesanya blogjára, aki egy kimondottan üdítő bejegyzést rakott össze, saját képekkel illusztrálva arról, hogy hogyan passzol össze ruhatára az otthonával. 

Igazán hasznosnak találtam, hiszen öltözékünk fejezi ki talán a leginkább stílusunkat, személyiségünket. Ha feltételezzük, hogy jól érezzük magunkat a ruháinkban, és azok stílusát (színeit, textúráit, hangulatát) követve alakítjuk ki lakhelyünket, garantáltan igazi otthonunknak fogjuk érezni. 
Jöhetne a kérdés, hogy na jó de mi van a párokkal, családokkal? Szerintem akik tartós, harmonikus kapcsolatban élnek együtt, nagyon nem különböznek stílust illetően sem, de legalábbis idővel közelítenek egymáshoz.

De vegyük alapul, hogy a ház asszonya, a fészekrakó, aki leginkább befolyásolja, milyen legyen otthonunk hangulata. Íme hogyan látja Heather az öltözködése és otthona berendezése között felfedezett harmóniát:

heathered-nest-wardrobe-match-your-walls-fashion-and-interior-design-1-2.jpg

heathered-nest-wardrobe-match-your-walls-fashion-and-interior-design-1.jpg

heathered-nest-wardrobe-match-your-walls-fashion-and-interior-design-11.jpg

heathered-nest-wardrobe-match-your-walls-fashion-and-interior-design-2.jpg

heathered-nest-wardrobe-match-your-walls-fashion-and-interior-design-3.jpg

heathered-nest-wardrobe-match-your-walls-fashion-and-interior-design-5.jpg

heathered-nest-wardrobe-match-your-walls-fashion-and-interior-design-8.jpg

heathered-nest-wardrobe-match-your-walls-fashion-and-interior-design-9.jpg

Az említett blog szerzőjéhez hasonlóan én is átgondoltam, hogy mennyire passzol vajon otthonunk a ruhatárammal, és arra jutottam, hogy bizony nagyon. Én a természetes anyagokat kedvelem, a föld színei állnak hozzám közel, úgyhogy a fehér alapokat (falat és padlót) világos bézs, némi halvány sárga és kék egészíti ki - itt ott egy kis sötétebb barna fával. Időnként szeretek azonban színesebb, vidámabb dolgokat is magamra ölteni, néhány lakáskiegészítőben ez is megjelenik. Másik nagy kedvencem a fekete-fehér, amit ugyancsak nagyon szívesen kombinálok öltözködésben is - szintén megjelennek a konyhámban. Kutattam néhány képet (rólam nem sok készül, inkább a lencse másik felén vagyok) melyek mutatják, hogy nem csak a levegőbe beszélek. 

picmonkey_collage_2.jpg

picmonkey_collage2_1.jpg

picmonkey_collage3.jpg

picmonkey_collage4.jpg

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása