SKLinda

5 tuti last minute húsvéti dekorációs tipp

2015. április 03. - SKLinda

Múlt heti bejegyzésemben gyűjtöttem jó pár ötletet a húsvéti dekorációhoz. Büszkeségemre - ugyan kissé last minute - egy jó részét meg is sikerült valósítani. Méghozzá igen kevés idő alatt, kevés pénzből.

Íme, mi így várjuk a nyuszit:

1. A bombonier középébe egy pálinkás poharat tettem és raffiát fektettem köré. Pár szál barkát adtam hozzá, és színes papírból vagdostam kis aranyeső virágokat. A pohárba zselés cukorkát pakoltam. 

_0006370b.jpg

_0006374b.jpg

2. Színes táblafestékkel festettem le a kifújt tojásokat. Tipp: Akkus fúróval nagyon szépen lehet kifúrni a tojást. Ha hurkapálcikát teszünk bele, sokkal könnyebb a dolgunk a festésnél. Amikor megszáradt, pofon egyszerű krétával rárajzolni.

_0006382b.jpg

3. Sárga papírból aranyeső formát vágtam, átszúrtam középen és vastagabb cérnával egy kis faágra kötöztem. Ez garantáltan nem hervad el. ;)

_0006384b.jpg

4. Ezeket a tojásokat a gyermekemmel együtt festettük, temperával. (Pontosabban a barnát ő csinálta a bölcsiben :D.) Aztán én egy kicsit még dekoráltam arany színű alkoholos tollal. 

_0006388b.jpg

5. Az alábbi képet szintén pofon egyszerű elkészíteni. Egy pis puha polár anyagot fektettem a keretbe, erre a nyuszi formában kivágott kék papírt. Kell még hozzá fonálból egy kis bolyhos nyuszifarok, és kész is.

_0006401b.jpg

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása