SKLinda

Tábla-mánia

2015. február 06. - SKLinda

A tavalyi év egyik nagy trendje a tábla dekoráció. Úton-útfélen találkozunk vele, pékségben, kávezóban, étteremben, kb mindenhol. Szerintem az egyik legtutibb hangulat-elem, igazi bisztró fíling. Miért ne lehetne ez a hangulatot bevinni az otthonunkba? A legjobb, ha valamit újrahasznosítunk hozzá, például egy régi ablakkeretet, vagy képkeretet. 

Remélem, idén sem megy ki a divatból, mert nemrég díszítettem a konyhámat is egy ilyen saját összeállítású táblával. De még mielőtt az enyémet is megmutatom, összegyűjtöttem néhány szuper példát. (A képekre kattintva megtekinthetők a források.)

Régi ablakkeretből heti tervező tábla:

DIY::Old Window to Farmhouse Styled Chalkboard Calendar ! Perfect For Fall & Holidays !

Egy másik régi ablakkeretes megoldás (milyen kár, hogy ezt a bevásárlólistát a boltba nem tudjuk magunkkal vinni ;) ... )

The Shabby Creek Cottage | Decorating | Craft Ideas | DIY: How to make a chalkboard window

 Képkeretben:

CHALKBOARD Wedding Menu Sign MAGNETIC French Country Vintage Distressed Decor Old World Chalk Board Framed Antique Wedding Decoration Ornate. $319, via Etsy.

 Praktikusan:

Every entryway needs a chalkboard with key hooks! #design #functional #home  Courtesy of Shanty 2 Chic!

Nekem volt egy régi fésülködőasztalom, aminek a tükre sajna összetört, de a keretétől nem váltam meg. Fehérre festettem, új hátlapot kapott, amit részben fehérre festettem, részben pedig mágneses táblamatricát ragasztottam rá. Az egészet IKEA FINTORP kiegészítőkkel, plusz két kis akasztóval (bármely barkácsáruházban megtalálható) spékeltem meg.

Íme a végeredmény:

_0005983okbsmall2.jpg

_0005993bsmall.jpg

_0006006okbsmall.jpg

Kövessetek a Pinteresten is, ahol még több ötletet gyűjtöttem össze.

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása