SKLinda

Cseperedik a gyerek - komolyodik a fiúszoba

2017. január 06. - SKLinda

Szinte hihetetlen sebességgel robog az idő. A nemrég még totyogós kisbabám már lassan nagyfiúvá cseperedik, pedig még mindig csak négy és fél éves. Egyre komolyabb dolgok érdeklik és egyre komolyabb dolgok iránt kezd rajongani. Így hát úgy érzem, eljött az ideje, hogy a szobája hangulatát is ehhez igazítsuk. A gyerekszobákkal kapcsolatban elég határozott véleményem van, erről korábban már egy hosszabb bejegyzést írtam. Szerintem akkor lesz jó, ha könnyedén alakítható a növekvő csemete igényeinek megfelelően. Legyen kényelmes, szeretetteljes kuckó, ahol bátran lehet 'kupi', de pár perc rendet rakni. :)

Így fest most a hangulat:

dsc_2890.jpg

_0006248b_2.jpg

_0006253b_2.jpg

Ami most biztosan jön hozzánk az a nagyfiús ágynemű, ágytakaró, egy-két polc és zsák a játékoknak és néhány új poszter. Szürke, fekete-fehér színeket válogattam össze, mert már így is elég színes a szoba, piros a szekrény, zöld-fehér kockás a függöny, kék a párna a falon. (A falipárna DIY alkotás, ennek elkészítéséről is írtam korábban.)

Nem szeretem, ha egy szoba túlságosan tematikus, azaz éppen az adott kedvenceket ábrázoló holmikkal van tele. De a Star Wars mellett nem lehet csak úgy elmenni! Szerintem ma már olyan nincs, amiből ne lehetne Star Warsosat kapni - DE - mi nem fogunk összevásárolni ezekből. HANEM inkább olyan kiegészítőket vettem, amik könnyen passzinthatók a hangulathoz, és kerestem letölthető postereket, amiket kinyomtatunk és felteszünk a falra. Így ha véletlenül elmúlna a rajogás, elég lesz új posztereket kitenni. :D

gyerekszoba.jpg

A poszterek egyébként letölthetők itt, a kiegészítők pedig a H&M Home-tól vannak.

Már alig várom, hogy kicserélgessük a cuccokat, mikor ecseteltem kisfiamnak miket tervezek, szabályosan csillogott a szeme az örömtől! :D

Hozok majd előtte-utána képeket is!

Hasta la vista!
SKLinda

 

süti beállítások módosítása