SKLinda

DIY Menyasszony - DIY csokor

2016. augusztus 24. - SKLinda
Az esküvőnk napjába nem akartuk a kreatív fotózást is besűríteni, így azt egy másik napon tartottuk. Úgy éreztem, csokor nélkül nem lenne az igazi, és kedvem volt egy kicsit újítani is az eredetihez képest.
csokor.jpg

Az az igazság, hogy nem is voltam maximálisan elégedett a virágüzlet nagynapi teljesítményével. :P Az esküvő stílusához, mivel a teljes virágdekor gyakorlatilag csak rezgőből állt, nyilván egy ilyen csokor passzolt. Meg is rendeltem a virágosoktól a többivel együtt, ahogy azt kell. Kaptam egy teljesen elfogadható csokrot. Nyolc, azaz 8 ezer forintért!
-45small.jpg
Úgy, hogy a szára köré tekert zsákvásznat én vittem! Nem mondom, hogy csúnya lett volna, csak nem volt meg a hűha faktor.
-274small.jpg
Így hát a kreatív fotózás napján - már jóval ráérősebben - kimentem reggel a piacra és összevásároltam többféle csokrot a nyugdíjas néniktől. Költöttem úgy cirka 700 forintot. Igen, hetes százat. Aztán otthon kötöttem egy saját csokrot és készítettem egy kitűzőt a férjemnek is. Igazából sokkal elégedettebb lettem a második csokorral. :D
-20small.jpg
-55small_1.jpg
-57small.jpg
Tanulság - mindig utólag okos az ember lánya. :P
Hasta la vista!
SKLinda
süti beállítások módosítása