SKLinda

Variációk könyvespolcra

2015. február 12. - SKLinda

Számomra a könyvespolc kényes kérdés. Meg lehet oldani roppant egyszerűen, gyorsan és persze relatíve olcsón.... de elvész-e így a szépség a praktikum oltárán? Na ez a nem mindegy. Ugyanis ha sok könyvünk van, akkor egy méretes könyvespolc nagyon meghatározó lesz a lakásban. Ugye nem szeretnénk azt érezni, hogy otromba, vagy ránk omlik? Nálunk a könyvespolc még várat magára sajnos, mivel a lakás még nincs teljesen készen. Könyveim bedobozolva várják jobb sorsukat.

Addig sem vagyok tétlen persze, keresem a jobbnál jobb ötleteket. A brit House&Garden magazinban épp tegnap jelent meg egy válogatás, rengeteg csodaszép képpel, ezek közül szemezgettem.

Nekem ez az egyik személyes kedvencem, mert a magas rekeszek miatt levegős. 

Ez szintén nagyon tetszik, mert valami hasonló, egybe épített dolgozós sarkot szeretnék én is.

Discover bookshelf ideas on HOUSE - design, food and travel by House & Garden. Feast your eyes on the most novel ideas for displaying books.

Hát nem szuper ezzel a sárga fotellel?

Discover bookshelf ideas on HOUSE - design, food and travel by House & Garden. A configuration of the Cassina 'Nuage' shelving system in this London house.

Kis helyen, létraszerűen. Szintén szellős, még épp egészségesen rumlis.

Discover bookshelf ideas on HOUSE - design, food and travel by House & Garden. Feast your eyes on the most novel ideas for displaying books.

Plafonig beépítve, az ajtó körül. Mégsem nyomja össze a teret, mert itt is vannak magas rekeszek, amik szellősen hagyják. 

 

Szép napot!

Hasta la vista!
SKLinda

süti beállítások módosítása